morgondagens planering

Vaknar upp med ett ryck klockan 6..ligger och drar mig en 15-20 min, lyckas ta mig upp ur min varma sköna säng..in på toan göra iordning mig, äta och sen ner till tåget som går 07:15, är framme 07.40. Avslutningen börjar halv 9 (Y).
Så hemskt att det aldrig finns några bussar eller tåg som passar tiderna bättre..men så är det att bo i en håla.

Sen efter avslutningen så ska jag möta upp farmor, va riktigt länge sen jag träffade henne..så länge sen att jag inte ens kommer ihåg hur länge sen det var.
En sak är säker...hon kommer inte att känna igen mig..men det fixar sig säkert.
Sen efter det så ska jag tillbaks till stan förhoppningsvis få chansen att inhandla lite julklappar, som jag sa innan så är jag sveriges segaste människa när det kommer till att handla julklappar.
Och sist men inte minst så ska jag ta mig hem.

Så här kommer min dag att se ut

  • Avslutning
  • Möta upp farmor och åka hem till henne några timmar.
  • Åka tillbaks till stan (kanske kolla på julklappar)
  • Ta mig hem


Idag ska jag ta chansen att lägga mig tidigt, godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0