gammla vanor

Haha..igår efter allt springades på stan var jag hemma några timmar och klockan 12 fick fille ett ryck och hon skulle gå ut på promenad, så då fick jag tvinga mig ut..sen när vi kom hem va klockan 2..tiden går allt snabbt när ma har kul.

För övrigt vaknade jag nyss, känner mig helt sliten..gick och la mig klockan halv 6 och vaknade nu...gammla vanor som kommer tillbaka...inte bra.
Men idag ska det då inhandlas julklappar, jag lär komma hem med minst en julklapp iaf..det måste jag!, men jag är sjukt dålig på att komma på vad man kan köpa.Tänk om jag inte hittar någon billigare mixer.

Så nu vill jag ha lite förslag på vad man kan köpa till min mamma! =)



Kommentarer
Postat av: sandra

God Jul! :)

2008-12-23 @ 23:38:43
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: thea svarar

Sandra: tack dsm! =)

2008-12-24 @ 20:48:57
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0