Julafton!

God morgon och God Jul!, hoppas ni får en riktig trevlig underbar julafton!.
haha..jag hittade en mixer igår..mamma blev väldigt chockad men glad, så nu kan vi göra massa goda fruktdrinkar, milkshake och såklart smoothie!.
Jag fick då en massa pengar, behövs till kameran..och sen fick jag hårprukdukter.

Fick ni det ni önskade er?

Klockan tre så ska vi ner till mormor äta lite gott och umgås..det blir mysigt..är väl hemma vid sju tiden och då ska jag träffa en klasskompis som är hos sina släktingar nu över jul.

Glöm inte att jag drar en vinnare av presentkortet ikväll!

så alla som vill ha chansen att vinna klicka på länken här nedanför.

  1. Bli medlem här
  2. Skriv ditt användarnamn, mail och i vilken affär du vill ha ditt presenkortet i bland kommentarerna.






Kommentarer
Postat av: SLADDEN

Min julgranskula :D

2008-12-25 @ 02:08:14
Postat av: thea svarar

SLADDEN: ja, och den första bilden är också från dig om du vill veta x)

2008-12-25 @ 13:41:13
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0