leka,leka,leka

God morgon på er..haha, nej, jag har inte sovit fram tills nu..men jag kunde faktiskt ha gjort det men iaf jag har sovit från 16.00 - fram till nu.
Idag vaknade jag av att pappa kom in och väckte mig klockan 10, eller rättare sagt han ''försökte'' väcka mig, han failade dock. Jag kom upp ungefär 10.50, sen gjorde jag iordning mig och hela faderullan. klockan 12 var vi iväg till till kondotoriet för att köpa smörgåstårta (pappa fyller år, grattis) och efter det åkte vi till skandinavian photo i bankeryd, det var allt en mysig affär med sitt platser, kaffe och foto tidningar så fort man kom in i affären. Pappa var också väldigt fascinerad över hur fina toaletterna var, så jag var ju tvungen att ta mig en titt, tyvärr kan jag inte använda dom pga av att jag inte kan gå på allmänna toaletter.
Men iaf vi fick den hjälpen jag behövde och allt gick på 4100:- så jag har ca 2000 kvar.
Kameran var faktiskt inte det lättaste att förstå sig på, jag sitter här med instruktionen i högsta hugg..men jag börjar lära mig hur man sätter på och av den..haha, nä jag skämtar bara, men jag har tagit lite kort och den tar riktigt fina bilder.

Nu ska jag fortsätta leka, puss :*




 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va roligt med ny kamera :p

2009-01-04 @ 19:28:41
URL: http://pouringrain.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

åååååh vill ha vill ha vill ha!



SV: taaack desamma :)

2009-01-05 @ 00:41:47
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0