LOV

Har precis ätit och sagt hejdå till mamma som är borta tills imon..hoppas du har det trevligt där du är ;), innan idag tillbringade jag 4 timmar hos farmor. Det var inte så hemskt som jag trodde det skulle vara (pga av många anledningar), det var faktiskt väldigt trevligt må jag säga..så det ska absolut göras om, vi fikade och pratade om min skola, min linje, och bloggen bland annat ;).
Jag fick min julklapp och min försenade födelsedagspresent sammanlagt så fick jag 1700kr.
Orkade dock inte kolla efter julklappar..precis som jag trodde.

Nu är det LOV hörrni!...det känns jävligt bra, eller vad säger ni? =)


Förresten vilken film ska man se ikväll av dom här 2?, någon som har sett dom ?

Surviving christmas kanal 5 klockan 21.00

Amerikansk romantisk komedi från 2004. Det blir både galet och förödande när den rika företagsledaren Drew Latham beslutar sig för att hyra en familj över julhelgen. Drew har tröttnat på att fira jul ensam och ger familjen Valcos ett erbjudande de borde ha sagt nej till. Deras irriterande gäst och hans orimliga krav gör julfirandet till en mardröm.

eller ska man se

En förtrollad romans kanal 3 klockan 21:00


Amerikansk komedi från 2005. Häxan Isabel Bigelow anländer till Kalifornien för att få leva ett normalt liv. I Hollywood söker under tiden den egocentriske skådespelaren Jack Wyatt att återfå den prestige han tidigare haft i branschen genom att spela in en repris av den framgångsrika TV-serien "Bewitched". När Jack oförhappandes stöter på Isabel och ser henne röra på näsan, beslutar han sig omgående att erbjuda henne rollen som Samantha. Hans baktanke är att sätta in en okänd skådespelerska i rollen och själv överskugga hennes rollspel. Isabel inser slutligen vilken hans verkliga avsikt är. Men hon har förälskat sig i honom och beslutar sig för att avslöja sanningen om sig själv.






VS   

    

  


Kommentarer
Postat av: Emilia

En förtrollade romans är lite bättre, dock är båda kassa ;)

2008-12-19 @ 22:59:59
URL: http://millias.styleblogg.se
Postat av: thea svarar

Emilia: kollade på båda..o du har rätt, dom var kassa ^^

2008-12-20 @ 14:16:37
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0