stress

Idag är det nyårsafton!..trevligt eller vad säger ni?..
som sagt så kommer folk till mig sen ikväll runt 19.00, det blir mys (Y).

Vad ska ni göra för kul ikväll?

men jag känner redan nu att jag kommer stressa så in i..
det är en massa saker jag måste få gjort innan klockan 4 då oskar ska komma hit och sen ska vi sticka ner till affären och köpa det sista som behövs, som tex genadine, till drinkarna ;)..

Nä, nu ska jag ta och hoppa in i duschen, hörs senare!

  • Duscha
  • Klippa lös håret
  • fixa mig
  • städa
  • oskar kommer ( ner till affären)
  • ringa fille ( komma och hjälpa till)
  • folk kommer förhoppningsvis


ny bild från den nya kameran (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0