Godmorgon läsare

Jag vaknade nyss, inte konstigt med tanke på att jag somnade runt halv 4 imorse..jag kunde verkligen inte sova.
Det blev ju heller inget plugg igår, precis så som jag trodde...men jag hade tydligen glömt min bok...smarta thea (Y),
Men jag ska ta och öva på dom frågorna som jag har gjort iaf.

14:e december är det idag härrni, tänka sig att det bara är 10 dagar kvar till julafton!.
Tyvärr så har jag inte fått någon riktig julkänsla inom mig, vet inte riktigt varför, men vi får iaf hoppas att det kommer.
Förresten är det någon som har sett årets julkalender?, måste säga att jag är en julkalender-nörd, jag har följt alla som har gått genom åren förutom den här, vad är det med mig?...som sagt ingen julkänsla. Dock kommer ingen julkalender slå ''Greveholm'' den va så jävla bra! (Y).

Nu ska jag ta och käka lite, ha det bra puss// eran thealealea



hahaha XD..gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0