''Silence!.. I Kill U''

nu har jag äntligen kommit hem!...är seriöst helt jävla slut. Speciellt när man har sprungit omkring i högklackat i alla affärer som finns...inte bra asså. Men iaf dagen/kvällen var fylld med skratt och grus i ögonen..men kvällen var lyckad (Y).
Hittade dock inget..vare sig kläning eller en mixer..pallade inte att lägga ut 400-500 spänn på det, så det blir mer letande imorgon efter en billigare sån där sak... efterlängtade sak.

förresten är det någon mer än jag som ska se Jeff Dunham: Spark of insanity?

Amerikansk underhållning från 2007. Buktalaren och komikern Jeff Dunham uppträder med sin väska full av personligheter. Han startar med vanlig ståupkomedi och fortsätter sen sin föreställning med sina fem buktalardockor Walter, Achmed, Melvin, Peanut och Jose Jalapeno.
Haha det är sjukt kul när han använder dockan Achmed - the dead terrorist ''Silence!.. I Kill U''






Kommentarer
Postat av: SLADDEN

haha, fan de får vi göra om XD så jävla kul va de :P

jag ska se jeff :D är de idag? :o

2008-12-22 @ 22:18:54
Postat av: thea svarar

Sladden: hahha, sjukt kul! XD..lätt att det ska göras om ^^..yes jeff va igår, såg du det?

2008-12-23 @ 13:58:09
URL: http://thealealea.blogg.se/
Postat av: Lotten

Visst är Jeff en skön buktalare!

Kollade runt lite på din blogg, du gillar verkligen Twilight såg jag. Om det är en sista film jag ska ha sett på bio detta 2008 är det Twilight??

Kram

2008-12-27 @ 20:38:20
URL: http://finest.se/Littlemissvixen
Postat av: thea svarar

Lotten: ja, det är han verkligen.

twilight är ett måste, du måste helt enkelt se den..underbar!.

2008-12-28 @ 12:54:43
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0