Media

Nu har man kommit hem för en stund sen..är helt slut som vanligt efter ha slutat halv 4, får vänta en timme på bussen och sen är man inte hemma förens ca kvart över 5. Så är det att bo ute i en by håla.
Idag har jag haft 3 lektioner inga jobbiga, det har vart rätt slappt faktiskt.

  • MDK (mediakunskap)
  • Slöjd
  • MPR (mediaproduktion)
För er som har gjort sitt första besök här kan jag ju börja med att säga välkommen hit! =)..Jag går första året på media..har ni några frågor så är det bara till att fråga på =) (Y).

Anyways MDK är ju då ( mediakunskap) där får man lära sig mkt om tidningar, tv..allt som har med ''media'' att göra helt enkelt...just nu håller jag på med TV där har vi fått granska en tv profil min blev då Alice Bah som bland annat har vart med i barnprogram.

Slöjd vet alla förhoppningsvis vad det är?..håller på med jätte fina vantar som inte kommer bli klara förens till sommarn..

MPR (mediaproduktion) håller på att gå igenom allt inom media, vilka linjer det finns.. tex.
  • Expo  
  • Fotografisk bild 
  • Grafisk kommunikation  
  • Ljudmedier  
  • Rörlig bild   
  • Textkommunikation
Just nu har jag expo som handlar om skyltfönster, utställningar, mässor och inredning.
Vi fick exponera ett skylt fönster, va inte direkt kul..men nu har man provat på det iaf.

jaani, nu har ni fått en liten inblick i vad jag gör i skolan (Y).

Nu ska jag käka..mums, ha det bra puss puss

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag går i nian nu och funderar på att gå mediaprogrammet nästa år, det värkar ju jätte kul å så... men det är många som säger att det är mke plugg å sånt.. undrar om dom har rätt lr inte? :)

2008-12-22 @ 20:54:38
URL: http://takeyoudown.blogg.se/
Postat av: thea svarar

Josse: det är rätt mkt faktiskt, iaf det första året.

2008-12-25 @ 13:45:01
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0