inför 2009

Ok, nu har jag kommit till pappa, vi köpte med oss lövbit hem, mums!.
Känns som jag fortfarande är sjuk från förra gången, känner mig lite yr och fryser..men jag har ju dock väldigt dåligt immunförsvar så om jag är i närheten av någon som är sjuk, så blir jag det också..usch, det är inte kul.
Men imorgon blir det ju kamera köp, blir så glad när jag tänker på det.

Och snart är det ju nyår också..blir nog lite PARTY, måste ju fira in det nya året..det är ju lite kul det här med nyårslöften man bara lovar sig själv att man ska göra massa saker som man aldrig håller iaf..rätt onödigt, som tex min mamma har alltid som nyårslöfte att sluta röka, har hon slutat?..nej!..haha eller tex att man ska vara nyttig, kanske funkar dom första 2 veckorna sen sittar man hemma framför tv:n och vräker i sig massa godis, läsk och pizza.
Så detta året ska jag sätta ett mer lämpligt nyårslöfte som tex ge mer tid för pluggande..det behövs.
Sen har jag ju lite saker som jag vill uppfylla år 2009 som

  • Nya bilder i min blogg design( kanske en helt ny design)
  • Fixa lägg
  • Plugga häcken av mig (inte det lättaste för lata thea)
  • Besöka Huset (typ dansställe, måste dock ha lägg)
  • bloggen får mer läsare


Breaking Benjamin - the diary of jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0