svar på tal

Postat av: Jennie

Hej!, för det första vill jag bara säga att du är väldigt söt!, min fråga är: varför började du blogga?.
Ha det bra kramar!

Svar: hehe..tack!, det började med att det var en tråkig dag i juli, jag hade följt många av sveriges bloggar under en längre tid, och jag tänkte för mig själv att jag kanske också skulle börja blogga, det verkade väldigt roligt..få skriva ut sina känslor,tankar ovs. Jag hade något halv år innan en annan blogg, men jag ville börja om på nytt. Så den 14 juli skrev jag mitt första inlägg här i bloggen.

Postat av: dreamdoll

Min fråga är ...tjänar du pengar på din blogg ?

Svar: Nej, det gör jag inte..men jag hoppas att jag kan göra det sen i framtiden.

Postat av: M A L I N

gillar din blogg!..kanske lite fjantig fråga men, vad är din älsklings färg?^^..ha en fin dag

Svar: hihi tack, frågan är inte alls fjantig, men jag har inte någon direkt älsklings färg..men jag gillar grå, brun, svart, vit det är dom färgerna som jag på dom flesta kläderna =).

Postat av: Anonym

min fråga..vart bor du och hur gammal är du? PS: fin blogg!

Svar: Jag bor i en liten tråkig håla som heter Mullsjö ca 3 mil utanför Jönköping, jag är 16 år.. tack!.

Postat av: tove

vad är det för kamera du ska köpa?
ha en härlig kväll!

Svar: Jag har nu äntligen bestämt mig för att jag ska köpa en canon eos 1000D.

Postat av: Amanda

Hur många unika läsare har du varje dag?

Svar: Det går upp och ner hela tiden, men det kan va allt från 50 till 200.


Postat av: ELIN

vad är det som motiverar dig till att blogga? :)

Svar: Jag tycker om att skriva av mig, och jag tycker det kul att dela med mig av mina åsikter, tankar och även vad jag gör på dagarna hihi (Y)..och allt blir sjukt mkt roligare när man får respons på det man skriver och att folk tycker man har en fin blogg, och gillar det jag skriver, det motiverar mig att fortsätta skriva. ett stort tack till er änglar! =)

PS: inlägget krånglar lite..>.<

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0