vad önskas?..

Idag hade jag endast svenska på schemat och då skulle vi diskutera en bok utan lärare och då blir det inget gjort iaf, så jag kände för att stanna hemma och vila upp mig inför morgondagen. Jag kan inte riktigt fatta att vi har gått en termin, tiden har bara flugit förbi!, och att det är JULAFTON om 6 dagar!.
Men det ska bli riktigt skönt med lov, behövs.



Vad önskar ni er?, själv önskar jag mig pengar =)



Så idag har jag för mig att jag skulle hjälpa mamma att fixa iordning granen och typ pynta så det blir en mysig julstäming.
Kanske även ska ta mig ut på en julklappsrunda..varje år är jag lika seg me att inhandla julklappar, fixar alltid sånt veckan innan eller till och med dagen innan (Y).

Kommentarer
Postat av: Nella

Jag önskar mig en väska från vezzano! Jag måste få den :D haha..

2008-12-18 @ 12:49:07
URL: http://roxiessecret.blogg.se/
Postat av: thea svarar

Nella: ohh, vad härligt =)..vi får hoppas du får den då.

2008-12-18 @ 15:54:48
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0