7 dagar kvar..

Hej hej, hemma från stan.
först var vi och kollade på glasögon, hittade ett par svarta stora mohahah kommer bli värsta myggan..men me like ^^.
Sen kicks nästa, där jag köpte lila hårfärg..ohh ja, ni såg rätt LILA hårfärg haha.. ska blondera först, undra hur jag ser ut som blond?, va rätt länge sen jag hade det, men men blir ju ändå stark lila sen..får vi hoppas på xD.
aja, sen drog vi till jeansshopen, där jag provade en massa jeans, hittade 3 par som satt bra och som jag gillade, lite synd bara att dom är lite dyra, men men ska spara pengar.

Jag har lagat mat idag, haha tänka sig, jag laga mat..det trodde jag aldrig jag skulle behöva göra haha.
Men eftersom jag ska va hemma själv i 2 veckor så måste jag ju kunna överleva xD..så lika bra att lära sig.

för övrigt är det bara 7 dagar kvar till min födelsedag, weeeeeeeiiiiihoo xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0