Cry-baby

Morning!
Filmenn cry-baby gick igår på 3:an tror jag det var.
Va det någon som såg den?

Den handlade om den unge ''Cry baby'' (Johnny Depp) vars föräldrar avrättats i elektriska stolen.
Hela hans släkt är kriminella rocksbillys.
Två sorters folk pressenteras i filmen: den fina medelklassen, och det vilda gänget.
Cry-Baby blir kär i Allison Vernon-Williams (Amy Locane), en "medelklassflicka" som kommer ifrån CryBaby´s miljös raka motsats.
Deras kärlek uppskattas inte ett dugg av de andra "vanliga människorna" men Allison välkomnas av det vilda gänget med öppna armar.
Den är lite som en parodi av filmer som "Grease".

Under hela filmens gång undrade jag vem den snygge ''cry-baby'' var.
Och det visade sig sen vara Johnny Depp, det kunde jag aldrig tro, jag visste inte ens att han kunde sjunga^^.

Men nu ska jag käka, ha det bra så länge =)


 
''Cry-baby'' (Johnny Depp)                         (Johnny Depp) så snygg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0