Det är ingen vanlig dag idag

God mogon
Idag är jag då 16 år :D!.
Blir ju dock inte så som jag hade tänkt idag, inget (kalas) som det brukar vara, där typ mormor, mamma, brosan, mina systrar och deras barn kommer och firar mig.
Men nej nej, idag blir jag övergiven, eller kanske inte helt ^^, min brosa och jag ska fira min dag med pizza xD, sen ska vi åka in till stan, så lite firande blir det ju som tur är.

Nu ska jag duscha,ciao=)



Lejonet

den 12 augusti

VARDAG:

Just nu är det en gynnsam tid för att flytta eller göra andra förändringar i bostaden.

KÄRLEK/RELATIONER:

En person har känslor för dig som du inte vet hur du ska hantera. Om du är singel kan detta bli ett ganska omskakande möte. Om du redan har en partner ska du kanske se upp. Den andres känslor kanske inte ses med blida ögon!

PENGAR/ARBETE:

En tvilling kommer att ha avgörande betydelse på din ekonomi den närmaste framtiden.

DAGENS CITAT:

Kinesiskt ordspråk -Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga.

LYCKONUMMER:

19


Läs ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0