En bra start

Vaknade nu precis, lagom tidigt.
Gick och la mig vid 2 tiden ungefär, en bra start (Y).
Måste ju börja ställa om mina tider, för snart börjar skolan..SPÄNNADE!.
Idag skulle jag iegentligen storhandlat med mamma och mormor..haha girlpower där (Y).
Men jag orkade inte, så mamma får försöka fixa det där själv.
Men jag ska iaf städa idag, och laga mat igen :M.



Lejonet 

den 7 augusti

VARDAG:

En verkligt fin ide har väntat länge nog på sitt förverkligande. Nu kan du få gehör från andra.

KÄRLEK/RELATIONER:

Kritik som rör ditt kärleksliv gör dig arg och irriterad, men du kan vända kritiken till din fördel om du vill.

PENGAR/ARBETE:

Om du i dag skulle träffa den rätta person i ditt liv så kommer du att märka det redan vid första ögonkastet.

DAGENS CITAT:

Engelskt ordspråk - Jaga efter kärlek och den flyr dig. Undfly kärleken och den förföljer dig.

LYCKONUMMER:

1

Tryck på länken om du vill läsa ditt horoskop : http://www.afrodite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0