En fin dag?

God morgon gott folk =), sovit gott?, det har jag gjort..blev väckt av att min bror kom och ringde på dörren xD...men det var lika bra det.
Det er ut att bli en fin dag idag, äntligen.
idag så kommer fille hit igen, vi ska färga vårat hår idag som sagt xD.
Måste även gå och köpa en blondering ^^.
Nu ska jag ta och käka lite, ha en trevlig, solig dag.

Btw grattis Sofia Norden som fyller 16 år idag! =)

Lejonet

den 16 augusti

VARDAG:

Idag måste du bevisa för både andra och dig själv att du är att lita på.

KÄRLEK/RELATIONER:

Kärlek och närhet är det viktigaste för dig idag, särskilt om du är född mitt i tecknets period. Dagen blir lugn, mysig men inte spännande.

PENGAR/ARBETE:

Noggrannhet gäller idag i arbetet. Annars kan det sluta med en mindre katastrof.

DAGENS CITAT:

Betrand Russell - Att frukta kärleken är att frukta livet, och de som fruktar livet är redan till tre fjärdedelar döda.

LYCKONUMMER:

30


Läs ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0