En tandlös fille :O

Hahahaha, fille har ju världens otur!
Vi kollade på tv och samtidigt låg vi på golvet o brottades ^^, och helt plötsligt hör jag fille:
-jag tappade min tand!!
-höö va?!!?, skojjar du med mej?
-och fille typ ba nej, kolla *visar tand o visar sitt fina leende*
-OMG!! *asg*
-*asg*

Sen typ garvade vi hur mkt som helst samtidigt som fille gnäller om hur ont hon har xD.
Men förhoppningsvis kommer hon tillbaka imorgon efter ett litet besök hos farbror tandis :M.

Det är så sjukt synd om dig!, good lück tomorrow =)


Fille på pricken ^^, sorry fille..men det är faktiskt jävligt likt :M

Kommentarer
Postat av: SLADDEN

Hahha, aa är det fan XD Hahah, kan fan inte sluta garva, så fort jag kollar mig i spegeln så dör jag XD

2008-08-10 @ 21:06:53
Postat av: thea svarar

HAHAHA XD..men det va så jävla kul ^^, men det kommer fixa sig =)

2008-08-10 @ 21:18:28
URL: http://thealealea.blogg.se/
Postat av: SLADDEN

Hahha, jag vet XD joo det gör väl det :P

2008-08-11 @ 00:04:25
Postat av: thea svarar

haha xD..ja klart =)

2008-08-11 @ 00:06:47
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0