första dagen

God morgon allihopa, idag smäller det som sagt, det är skola!..konstigt nog är jag inte alls så nervös som jag tycker jag borde vara ^^...men jag gissar att det kommer sen.
Jag börjar klockan 10.00, och slutar klockan 15.00, jag har inte någon aning om vart vi ska träffas eller nått, men ajja, det fixar väl sig.
Efter skolan måste jag fixa lite blocka och pennor och allt där som är bra att ha (Y).
Men nu måste jag äta och börja sminka mig, ha det bra =).



Lejonet

den 19 augusti

VARDAG:

Ett svårt beslut måste tas och du vacklar fram och tillbaka om hur du skall göra. Ta beslutet och genomför det.

KÄRLEK/RELATIONER:

Du är eldig och vill ha en del av både passion och romantik i ditt liv. Nästa veckoslut ser lovande ut.

PENGAR/ARBETE:

Nu är jobbet enformigt och tungrott, men det går bra för dig. Ett ekonomiskt bra förslag kan vara på väg.

DAGENS CITAT:

John Whyte-Melville -Vi tror alltid att vår första kärlek är den sista och att den sista är den första.

LYCKONUMMER:

1


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig dag idag!

2008-08-19 @ 07:14:47
URL: http://junitjejen.se
Postat av: thea svarar

hehe ^^ tackar, hoppas du me hade det

2008-08-19 @ 17:05:29
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0