hjälp påväg

God morgon sverige =).
Om en stund kommer min broder, Tommy...han ska se om han kan fixa min dator, det är ju virus och sånt där på den >.<.
Sen ska han dessutom laga min cykel, som har 2 söndriga däck ^^, den cykeln har allt skjutsat för många tjockisar  xD.
Jag hade ju med mitt horoskop i bloggen igår, och jag tänkte att jag kan ha med dagens horoskop i varje morgon inlägg, eller vad tycker ni?..som en liten rolig grej typ xP.


Så här kommer det:

                        

Lejonet

den 6 augusti

VARDAG:

Passa på och ta en ledig dag idag, du behöver komma ifrån och ladda upp dina "batteri".

KÄRLEK/RELATIONER:

Ett kärleksförhållande just nu ser ut att kunna bli en passion utöver det vanliga.

PENGAR/ARBETE:

Sätt absolut inte igång en massa skvaller och intriger på jobbet, det kommer bara att slå tillbaka på dig själv.

DAGENS CITAT:

Okänd tänkare -Bigami är att ha en fru för mycket, Monogami är samma sak.

LYCKONUMMER:

11

Läs ditt horoskop idag http://www.afrodite.nu/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0