miss murder

Bara 6 dagar kvar till min födelsedag :D, 16 år hörrni, haha känner mig stor xD 65 år nästa!, nä men man ska njuta av att va (barn) så länge man kan, det är iaf va alla (vuxna) barn säger.

Det är ju såhär att jag ska vara själv hemma i typ 2 veckor, fast det är ju inte riktigt sant, min kompis fille ska flyta in hos mig några dagar, ska verkligen bli kul, haha men vi får väl se om vi kan hålla sams, annars kan ju jag bara låsa in henne i något förråd eller nått muhaha, någon som vet det perfekta mordet?..haha xD?.

Men nu snart är det SEX AND THE CITY<3, är ju livets serie, eller håller ni inte med mig?.
Btw här kommer videon som fille rekommenderade x)



A.F.I -Miss Murder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0