Morsning korsning

Jag vaknade nyss, medans fille ligger kvar och snarkar ^^.
Hmm idag är vi nog bara hemma och kollar på filmo o käka gooodis.
Vi kanske går ut eller gör nått ikväll, vi får helt enkelt se.
Om ni inte la märke till det flummiga inlägget igår, så kom fille igår ist för idag xD.
För er som inte vet, så ska min kompis fille bo här några dagar eller det blir typ en vecka men men, nu vet ni det x).



Lejonet 

den 10 augusti

VARDAG:

Du känner att en förkylning ligger och lurar, så ta lite extra vitlök och passa på att sova några extra timmar inatt.

KÄRLEK/RELATIONER:

Blir du förälskad smyg så får du räkna med att snart lägga korten på bordet, och det verkar ha positiv effekt.

PENGAR/ARBETE:

Ibland är du för givmild. Se upp så att dina sk. "vänner" inte utnyttjar dig!

DAGENS CITAT:

Skotskt Ordspråk - Gift dej inte för pengar. Det är billigare att låna!

LYCKONUMMER:

22

Jahaja, där ser man ^^, då får jag akta mig så inte fille lurar mig :M.
Ohh, attans där med pengarna, jag som har planerat länge att jag ska gifta mig med en gammal gubbe, som sedan ska dö av typ råttgift eller nått, så blir jag riik (Y).
Det låter väl bra xD?

Kommentarer
Postat av: Olivia S

Nice blogg'

var hittade du den där?

2008-08-10 @ 15:53:01
URL: http://heterolivia.blogg.se/
Postat av: thea svarar

tackar =), menar du horoskopet^^?, www.afrodite.nu

2008-08-10 @ 16:07:46
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0