sent som vanligt

Morning!
Vaknade nyss, var ju menigen at jag skulle lagt mig tidigt, men det gick inte så bra med det där..haha blev att jag somnade vid 5 ^^.
Jag kommer aldrig lyckas lägga mig tidigt..
Så nu bara för jag gick upp så sent, så hann jag heller inte hänga med mamma och handla in det sista.
Jag som behövde köpa hårfärg =/.
Ajja, idag så måste jag fixa lite bland mina kläder, märker nu att jag har övdrivet mkt, även fast jag har slängt hur mkt som helst.
Kläderna tar lxsom aldrig slut och ändå klagar jag på att jag inte har några..haha.
Någon som känner igen sig där?

Här kommer horoskopet som vanligt, eller kan jag säga som vanligt, när jag bara har hållit på med det i knappt en vecka?

Lejonet 

den 9 augusti

VARDAG:

I kväll behöver du vara ensam. Undvik stökiga och stojiga ställen som restauranger och biografer.

KÄRLEK/RELATIONER:

Det finns risk för stora störningar i din relation just nu. Så lås in dig och träffa ingen mer än möjligtvis mamma.

PENGAR/ARBETE:

Utgifterna är större än beräknat och det betyder att du kan få försaka något du länge har velat ha.

DAGENS CITAT:

Johnny Carson - En fru varar bara så länge äktenskapet håller, men en ex-fru har man alltid.

LYCKONUMMER:

9

Läs nu ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0