Grattis bloggen

Go morgon, sovit gott?, det har jag gjort =)
Pratade nyss med fille, och hon har fått sin tand fixad (Y).
hon kommer tillbaka någon gång i eftermidda.
För övrigt så är bloggen 1 månad idag, inte så mkt men grattis bloggen.
Och jag fyller år imon ^^, och alla bara dissar mig på min födelsedag >.<
förutom min kära broder, vi skulle ut och äta nått mumsigt i think^^.
Men nu ska jag käääka, ha det bra =)

Lejonet

den 11 augusti

VARDAG:

Livet känns kanske inte helt rätt, men du kan ändå inte byta! Håll ut för det kommer att bli bättre.

KÄRLEK/RELATIONER:

Allt är inte så romantiskt som det tycks idag. Var extra försiktig.

PENGAR/ARBETE:

Idag kan du få värdefulla kontakter inom jobbet.

DAGENS CITAT:

De flesta flickor skulle inte drömma om att göra de saker de drömmer om. - Lars Forsell

LYCKONUMMER:

15

Läs ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0