Jag såg en kyckling..

God morgon, god morgon, hur står det till?.
haha, innan när jag kom upp från sängen och kollade mig i speglen, då blev jag nästan rädd xD...det va lixsom en kyckling där ^^.
Håret måste ju absolut färgas idag!.
Borde även gå och klippa mig lite, fast det har jag inte orkat =/...
2 dagar kvar tills skolan börjar nu då!, har fortfarande inte köpt något skolmaterial ^^...jag känner att jag är redo för skolan (Y).



Lejonet 

den 17 augusti

VARDAG:

Idag dras du till människor som är lika individualistiska och envisa som du själv, och därför blir det svårt att samarbeta.

KÄRLEK/RELATIONER:

På kärleksfronten blir det stadigt bättre. Men du måste själv lägga ner lite arbete för att nå de riktigt höga romantiska höjderna.

PENGAR/ARBETE:

Var öppen för egna initiativ och se positivt på allt nytt i jobbet. Spara pengar och låna inte ut dem eller spela för dem.

DAGENS CITAT:

Samuel Baulder - Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det.

LYCKONUMMER:

11

Läs ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0