Lejon RAWUR

God morgon =)
Idag är jag på ett jätte bra humör från skillnad till igår.
Ska in till stan om några timmar och kolla på nya glasögon, tänk om jag aldrig kan ha linser mer =/...hur ska jag klara mig?, usch trivs inte i glasögon, men vad ska man göra?.

Satt o läste mitt horoskop för en stund sen, vet inte om jag ska tro på det som skrivs eller inte, ibland stämmer det in hur bra som helst och ibland inte..frågan är ska man tro på horoskop eller inte?.

Hur som helst så här löd dagens horoskop:    


Lejonet 

den 5 augusti

VARDAG:

I dag är du lugnare än vad du brukar vara. Du får även lite tid att tänka igenom ett viktigt beslut som måste tas.

KÄRLEK/RELATIONER:

Rätt musik, god mat och sedan lite stämningsfull musik får känslorna att svälla över alla breddar.

PENGAR/ARBETE:

Det fungerar bra på jobbet, men du kan ställas inför en ansvarsfull uppgift där det gäller att ha tålamod.

DAGENS CITAT:

Goethe -Egentligen vet man något först när man nästan ingenting vet. Tvivlet växer med kunskaperna.

LYCKONUMMER:

9

Hopp, där ser man xD...kan säga att lite av det stämde in riktigt bra.
Här kan du läsa ditt horoskop http://www.afrodite.nu/


 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0