sista dagen..

morsning korsning
Vaknade nu för en stund sen, sista dagen på sommarlovet, jag tycker vekorna har gått as snabbt   >.<...inte kul alls.
Ikväll blir det till att försöka komma i säng tidigt..men vi får väl se hur det går, alltid när jag lägger mig i min sköna säng och ska försöka sova, då börjar jag tänka så mkt, på allt, som tex ''allt som har hänt under dagen eller det som inte har hänt eller som nu när skolan ska börja, hur personerna är i klassen, kommmer man få en lika bra klass som man hade innan, tänk om jag inte trivs'', sånna saker, så jobbigt..men jag kan tänka mig att många tänker såhär?.
Idag behövs det iaf städas ordentligt här >.<..så ska börja med att diska nu, ha det bra =)


Lejonet 

den 18 augusti

VARDAG:

Gå inte till överdrift! Även om du brinner, behöver du inte sätta allt i brand! Ta det lugnt så kommer folk att uppskatta dig mer.

KÄRLEK/RELATIONER:

Någon utifrån missunnar dig kärleken och det skapar dålig stämning, men det kommer att reda upp sig till slut.

PENGAR/ARBETE:

En bra dag på arbetet, men lyssna inte på goda råd som inte passar in just nu.

DAGENS CITAT:

Elbert Hubbard - En vän är en som vet allt om en men och ändå tycker om att vara med en.

LYCKONUMMER:

24

Läs ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0