Varning för porr ^^

Bara för jag är vaken, så blir det ytterligare ett inlägg =).
Idag, klockan är efter 12.. ska jag faktiskt bli blond, och sen lila hårig, det ska bli riktigt spännande..muhaha.
Det är alltså bara 3 dagar kvar tills skolan börjar!.. omg tiden har bara flugit förbi =/.
Men men det blir nog bra, lite spännade samtidigt är det läskigt.
Lixsom komma till en helt ny skola, jag vet inte ens hur det ser ut där inne..det verkar vara stort iaf.
sen nytt folk.
Många tänker nog på vad man ska ha på sig första dagen, hur man ska va ovs.
Jag har faktiskt inte tänkt nått på det där, det ända jag vet, är att jag ska bara va mig själv..folk får ta mig som jag är.
men nu snart ska jag sova så ni får ha det det så bra, lägg er inte för sent..alla behöver sin sin skönhetssömn.

Här kommer också en braig låt (Y). Godnatt


Varning förr porr :M

Escape The Fate - Situations

Kommentarer
Postat av: bio

Den som tjänar ihop mest poäng under dagen vinner en biobiljett och i sluttävlingen vinner den som tjänar ihop allra mest poäng en mobil, Tävlingen pågår i 50 dagar, dag 48 nu... Bli medlem innan det är försent och alla hinner få poäng före dig!



Lycka till.

2008-08-16 @ 08:49:44
URL: http://www.biobiljett.nu/wr2y76pxyo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0