en solig och varm dag

Hejsan hoppsan
Usch jag är helt slut..efter ha gått så många timmar.
Fast Det va jävligt kul ändå ^^.
Det roligaste idag va nog när jag såg typ en kille, han var typ punkare och han spelade fiol hahahaha xD..hans stil passade ju ''verkligen'' till fiolen ^^..men han spelade bra (Y).
Som sagt det blev en as snygg kjol, palestina sjal och ett par rosa typ ballerina skor.
Det va ju riktigt soligt och varmt också så det va gött.
Och det är så mysigt att gå där på alla små gator me alla affärena och allt, sen är det ju resturanger och sånt lite överallt med det är ett +.
vill flytta dit sen haha..
Men nu ska jag äta massa godis o kolla på tv.
Ciao =)




Det jag köpte xD                                                                        



punkis ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0