Fågeljakt

Hejsan allesammans

Sorry för dålig uppdatering =(, men när jag kom hem igår så va jag så sjukt trött så jag tittade lite på tv sen gick jag o la mig.

I förrgår så sov jag hos min kompis, det blev saw 2, massa godis ätande och typ kuddkrig xD weho skoj x).

Sen var det ju tänkt att vi skulle lägga oss tidigt, eftersom vi skulle till Wheels & Wings på morgonen, men det gick inte så bra.

För er som inte vet vad Wheels & wings är så är det typ en stor bilutställning och sen är det en bil som utses till snyggast bil. Sen är det marknad och lite tivoli och sånt där.

Vi somnade inte förens typ vid 3 tiden, sen skulle man upp vid 6.. man baa yes weeii 3 timmars sömn (Y), men aja det fick gå.

Sen efter typ 2 timmars musik i bilen så, var vi framme, då blev det att springa runt på själva marknaden som galningar och leta efter roliga grejor o sånt.

Det blev bara ett halsband men men ^^, min kompis köpte handklovar ^^, så vi gick omkring där fastspända i varandra xD.

Sen det sista va prisutdelning för snyggast bil, det va en as cool grön raggarbil som vann..Grattis (Y).

Idag ska bara jag slappa, men det är skönt det med.

Oh just det, igår när jag kom hem så var det en liten fågelunge som hade flygit in på våran balkong, och den kunde inte riktigt flyga.

Så jag gav den lite bröd sen fångade jag den i en handduk, sen tog jag ut den och efter en liten stund så flög den =). Kände mig lite som en hjälte där faktiskt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0