mästerfotograf thea xD

Kanske ska ta o berätta lite om mig själv ?, jag heter Therese kallas för thea (lealea)  är 15 år, snart 16 mahaha kan ni fatta att jag är 16 år?..det känns som man nyss började i 3:an, allt va som nytt, man va rädd & liten. Nu kommer man nästan känna sig så igen.. haha kanske inte är direkt rädd dåra, men man kommer ju vara liten igen xD. Jag ska gå media programmet..det ska bli väldigt spännande..tänk om typ 10 år kanske jag är värsta kändis fotografen som bor bakom en buske i Britneys Spears trädgård & håller koll på om hon har alla strån kvar på huvet hahaha ^^.


Kommentarer
Postat av: Elin

fan va jag älskar din header :D:D, du är väldigt söt btw

2008-07-15 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0