morgon eller eftermidda?

god morgon
Eller morgon kanske det inte är?, eller för mig är det det till typ kl 15..men iaf nu så säger jag god eftermidda xD.
Sovit gott?, usch det har inte jag, det är så jävla varmt så det går ju inte att sova..va nog vaken en 4-5 gånger innan jag somnade till ordentligt.
Hopp, idag skulle jag egentligen hängt med på cruising, men det blev ändrat så jag skulle lekt med en annan, haha men det blev inte så heller.
Så idag ska jag bara ta det lungt och pyssla om mig själv.
Ni får ha en trevlig dag, puss =)

Kommentarer
Postat av: SLADDEN

men for helvete kivinna :o varför ringde du inte mig för då? ><

2008-07-27 @ 19:38:21
Postat av: thea svarar

Men jag hade ju inte råd o hänga med sa jag ju? ^^

2008-07-27 @ 19:40:55
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0