Bussar och jag=aldrig

Tillbaka efter ha solat i nån timme eller 2 på balkongen.
Jag funderar på om jag ska fixa nån tävling här i bloggen elle nått, vad tycker ni ?
Jag hade chansen att träffa 2 kompisar idag, men asså jag har värsta fobi mot bussar..jag och bussar går absolut inte ihop.
För inte så länge sen så åkte jag buss och så missade jag att gå av, så såg jag att jag åkte förbi min kompis som stod o väntade på mig haha.
Och sen på vägen hem så tog jag fel buss, så det slutade med att jag fick gå hem, fatta att jag hade värsta träningsvärken sen efter ha fått gå i 2 timmar xD.
Och förra gången skulle jag åter igen ge mig på en buss, men han som körde skulle inte åka än så jag fick vänta utanför, sen stod jag där ute och snackade i mobilen och snackade skit om den där busschauffören, sen så såg jag att han hade öppet ett fönster.
Så han åkte iväg utan mig >.<.
Så där ser ni, jag har direkt inga bra upplevelser haha.
Har nått liknande hänt er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0