Vi får fösöka sluta klaga xD

Tjenispenis                         

Nu har jag hunnit med att städa mitt rum, rensa i min garderob och fikat, mums! :M
Ska detta föreställa sommar?, jag vill ha sol nu, ge mej!
Man kan ju aldrig sluta klaga heller, är de fint och varmt klagar man på det, och är det som nu fult och regnigt så klagar man på det, fast nu börjar det faktiskt se blått ut på himmeln..vi får hoppas det blir en varm och solig dag imorgon.
Det känns som man alltid har man nått att klaga på, oftast är man aldrig nöjd tillräckligt länge för att känna det.
Eller vad tycker ni, har jag rätt?..haha jag kan erkänna att jag ofta är en gnällspik, men jag ska försöka vara nöjd med det jag har.
Btw så begav sig jag och mamsing ut på den efterlängtade promenixen för en stund sen, det var verkligen härligt, frisk luft va länge sen jag fick.
Nu ska jag äta, Hörs sen =). 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0