En slö dag..

Morning!
Asså shit va trött jag är, gick inte och la mig förens klockan 2..usch..sjukr trött!.
På schemat idag har vi Naturkunskap, engelska och Matte!.
Det känns som det kommer bli en riktig slö dag..
Sen så slutar man !6:05..

Men nu ska jag kääka, ha en bra dag =)

Lejonet

den 9 september

VARDAG:

Någon i din närhet kommer med en intressant nyhet.

KÄRLEK/RELATIONER:

Det ser ut som om du kan bli uppvaktad av just den vän som du länge har hoppats på.

PENGAR/ARBETE:

Stjärnorna har inget att säga om din ekonomi idag.

DAGENS CITAT:

Ambrose Bierze - En egoist är en ofin människa som intresserar sig mer för sig själv äm för mig.

LYCKONUMMER:


Läs ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0