Mys framför tv:n med te?

Go kväll sööönosar.
Vad har ni haft för er ikväll ?.
Själv har man pluggat lite till det ''stora'' MDK provet tll på fredag!.
Just det..idol är det nu, men äh det orkar jag inte se, speciellt inte nu, när man har missat nästan allt.
funderar på om jag ska smaka på lite te, brukar inte va så förtjust i det, men tydligen ska te göra att man slappnar av och blir lite tröttare?.
Vilket är bra isf, eftersom jag har så sjukt svårt att komma i säng på kvällarna.

Nä, nu ska jag ta och tvätta av mig mascaran, ta på mig min mysiga pyjamas, fixa te och sätta mig och mysa framför tv:n med mit stora gosiga täcka =), visst låter det myspys?.

Vilket är erat favorit te?

Kommentarer
Postat av: Mia

Shit vilken snygg header :D



Och kanske borde prova det där med teet, är väldigt otrött men borde sova.

Mitt favorit te förresten är svartvinbär :P

Hähähä!

2008-09-16 @ 23:48:20
Postat av: thea svarar

tack så mkt thihi ^^.

hehe ja, jag provade, men tyckte inte om det så mkt.

Jhaa där ser man =9, kanske ska ta och prova det ;)?. HA en bra dag!

2008-09-17 @ 11:25:40
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0