Ryhov nästa!

God morgon på er, har ni fått er goa skönhetssömn?, det har iaf jag fått =).
Idag börjar jag 0930 som sagt, fast mitt tåg går 09:40, så jag får ge mig iväg typ halv.
Sen har jag bara Mediekunskap och syslöjd, sen hål och sen RYHOV nästa.
Så jag är nog hemma vid 16:30, om jag hinner med 16 tåget.

Men nu ska jag börja göra iordning mig, så ni får ha en trevlig dag =)


Lejonet

den 8 september

VARDAG:

I kväll behöver du vara ensam. Undvik stökiga och stojiga ställen som restauranger och biografer.

KÄRLEK/RELATIONER:

Om du inte sköter dina kort rätt idag kan du orsaka ett riktigt kaos i din relation.

PENGAR/ARBETE:

Spännande saker kan hända med ekonomin. Tillsammans är honnörsordet

DAGENS CITAT:

Hekaton - Om du vill bli älskad, älska själv.

LYCKONUMMER:

1

Läs ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0