Söndag

God morgon, vaknade för 1 timme sen ;).
Jag gillar inte söndagar, då vet man att det är skola dagen efter..och det gillar vi inte >.<.
Sen kan man inte leka med sina kompisar lika länge, och man har ingen mer sovmorgon.
Men vad ska ni göra denna söndag?.
Själv ska man fortsätta med sina läxor, jag känner att jag är duktig (Y).
Kanske ska man gå ut en sväng också?, jag brukar tycka det är jobbigt att orka ta sig ut, är ganska så lat av mig.
Men när man väl är ute, så är det hur skönt som helst, om det inte regnar då ^^.

Men nu ska jag ta och äta lite, ha det bra =)


Lejonet

den 14 september

VARDAG:

Just nu känner du dig oövervinnelig och dina planer för framtiden är synnerligen optimistiska. Höjdpunkten kommer framåt kvällen.

KÄRLEK/RELATIONER:

Eftersom du har lätt att få kontakt och umgås med människor nu, kan du ha tur om du söker dig ut och hittar på något kul idag.

PENGAR/ARBETE:

I dag kan du göra en av dina arbetskamrater glad genom att visa att du bryr dig om dennes problem.

DAGENS CITAT:

Margaret Meed - En av människans äldsta behov är att ha någon som undrar var man är när man inte kommer hem på kvällen.

LYCKONUMMER:

25

Läs ditt horoskop =): http://www.afrodite.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0