Hot produkter

Har värsta stora MDK (medie kunskap) läxan till fredag...sjukt jobbigt.
Man ska typ kolla på nyhter och en film och sen skriva om våld och svara på frågor och sånt >.<.
Och imorgon så är det skolfoto, det är typ det värsta som finns..man får leva med sin fula bild i 3 år,där alla ser en, haha men orka bry sig egentligen?.




dom här hår produkterna köpte jag nyligen, och dom är verkligen hur bra som helst!.
Den första är för att hålla håret platt hela dagen, så man slipper att håret krullar sig så fort man går utanför dörren.
Och Den andra är för att forma sina lockar, jag tycker mina lockar blir mycket snyggare med hjälp av denna.

Och såhär går det till när man ska använda dom här:

För platt hår:
  • Du kan ta i den här produktern i både torrt och fuktigt hår, jag brukar ta i det när det är fuktigt.
  • När du har tatt det i hela håret så drar du lite med händerna genom håret och sen så borstar du.
  • Sen fönar du håret tills det är helt torrt.
  • Och sist men inte minst så plattar du det, Tadaa!, du är klar =)

För lockigt hår:

  • Du kan ta i den här produktern i både torrt och fuktigt hår, precis som den andra, jag brukar ta i det när det är fuktigt.
  • När du har tatt det i hela håret, så kramar du håret lite lätt en stund.
  • Sen fönar du håret tills det är helt torrt, Använd helst tratt när du fönar det.
  • Fixa till det sista och det är klart! =)

Kommentarer
Postat av: krisse

jag har den för platt hår, goodie stuff! (:

2008-09-16 @ 08:06:34
URL: http://bikinipop.blogg.se/
Postat av: thea svarar

JA den är as bra =)

2008-09-16 @ 18:09:31
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0