Så mkt på så lite tid..

God morgon, sovit gott?. =)
Visst va filmen tro, hopp & kärlek bra?, fast i slutet av filmen så kom jag på att jag visst hade sett den men men xD.
Jag snackade med fille in da mobilsh igår också, i typ 2,5 timme.
Och på den tiden hann vi snacka om, skolor, skol ämnen, klassen, pinsamheter, killar, tjejer, inlines, böcker, tv, filmer, msn, hår, kläder, piercingar, piercing studios, töjningar, hemsidor, jönköping, västerrås, bilar, cruising.
Det va säkert mycket mer vi snackade om.. men asså jag fattar inte att vi han prata om allt det där, på 2,5 timme ^^.


Lejonet 

den 7 september

VARDAG:

Allt är berg- och dalbana i din tillvaro just nu, åk på och njut.

KÄRLEK/RELATIONER:

Idag är kärleken viktig, så du behöver inte försumma din partner bara för att du har fått en viss inbjudan.

PENGAR/ARBETE:

Du gör klokt i att ägna mer tid åt att planera din ekonomi, så du inte blir besviken i slutänden.

DAGENS CITAT:

Woody Allen - Om det finns en Gud varför finns det då hungersnöd och TV-underhållning?

LYCKONUMMER:

23


Läs ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/




Kommentarer
Postat av: SLADDEN

Daah, vi har skills :o ^-^

2008-09-07 @ 15:50:21
Postat av: thea svarar

haha menar det eller ^^

2008-09-07 @ 15:51:50
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0