god morgon

God morgon
Vaknade klockan 8 idag, inte illa..men annars brukar jag gå upp vid 12-13, men att jag vaknar såhär tidigt beror antagligen på min förskyldning >.< + att jag börjar få ret hosta nu också, sjukt jobbigt!

Någon som har nått tips på hur man får bort förskyldning?


Lejonet 

den 6 september

VARDAG:

Vila när du känner dig trött och lyssna på kroppen när den säger ifrån.

KÄRLEK/RELATIONER:

Varma känslor och gott humör kan göra dagen riktigt romantisk och lyckad, trots en urusel start.

PENGAR/ARBETE:

Idag kan du hitta många fynd på nätet, ta en extrarunda och leta så ligger fyndet där.

DAGENS CITAT:

Barbra Streisand - Varför lägger en kvinna ned tio års arbete på att försöka ändra en mans vanor och klagar sedan över att det inte är samma man som hon gifte sig med?

LYCKONUMMER:

23


Läs ditt horoskop: http://www.afrodite.nu/


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=xWMDe3bZVi0

2008-09-06 @ 11:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0