Vad händer med mig?

Jag börjar fan bli duktig!.
Har gjort klart min matte läxa till tisdag, + börjat med engelskan som också är till tisdag.
Jag har gjort läxor på en lördag!, vad är det som händer med mig?, vad det en är så hoppas jag det inte slutar ^^.
Nu ska jag dra till fille, och färga hennes hår xD...det är typ det ända vi gör känns det som.


Vill ni se en bra film ikväll, så tror jag på Heartbreakers..börjar klockan 21:15 på 4:an

Det är en Amerikansk komedi från 2001.
Och handlar om: Mor och dotter, Max och Page Conners är partners i en något udda affärsrörelse. Deras affärsidé går ut på att Max förför och gifter sig med en förmögen man. Därefter ser Page till att hamna i en komprometterande situation med mannen vilket leder till skilsmässa och massa pengar till mor och dotter. Men när Page bryter mot deras huvudprincip och blir kär inser Max att hon måste göra något innan hon förlorar sin partner.

Men nu ska jag dra, vi hörs när jag kommer hem =)



     
Tack vare godis och festis klarade jag mig igenom läxorna (Y)

    




Kommentarer
Postat av: Ammii

gaaah godis!

2008-09-13 @ 20:19:33
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: thea svarar

Godis är muuuuuuuuums xD

2008-09-14 @ 00:34:33
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0