Pinsamt

Okey, detta hände mig för ca 30 minuter sen.

Det började med att vaktmästaren och hans partner (kompis) kom hit för att laga frysen.

Efter 10 min

Det ringde på dörren, så va det någon kille från brandförmedlingen,han började babbla på om saker o sen så trodde han att jag bodde här själv, men jag sa iaf att mamma sov o att hon är uppe ikväll. Han ba ahaa o så massa sen ba hörde han dom andra så han bara: äre farsan som är här elle, jag baa nää vaktmästaren.

Några minuter senare


Jag lyssnade på musik  och så bara hörde jag att han, vaktmästaren sa hallå hela tiden, trodde han prata i telen för han gjorde det innan o så ropade han på mig..dom var tydligen klara. så han sprang runt i hela lägenheten o letade och ropade på mig.

Yttligare några minuter senare

Det ringde på dörren igen o så skulle jag precis öppna så var vaktästaren tillbaka, så vi ryckte i dörren samtidigt så när han öppnade följde jag med dörren.

hahaha XD..jag fattar inte att allt detta kan hända mig på samma dag inom 15 min!. Men iaf det va sjukt kul även om det var pinsamt...men detta är så typiskt mig..allt sånt här händer mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahah åååh tur att man kan skratta åt pinsamheter :)

2009-02-11 @ 18:03:14
URL: http://lisa94.blogg.se/
Postat av: thea svarar

Lisa: haha, precis ;)

2009-02-12 @ 14:06:08
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0