busigt

Godmorgon på er sötnosar!..idag tog jag en ''ledig'' dag från skolan, busigt eller hur?..men jag hade bara matte och data och på dom lektionerna gör vi typ inget ändå, så mamma sjukanmälde mig mot att jag ska följa med henne på promenix runt sjön, hon är ju inne i sin ''nyttiga'' period som jag har nämnt innan.
Men då får jag chansen att ta lite mysiga kort (Y)

men annars har jag inga planer för dagen, kanske ska ta och klura ut en ny fin design till bloggen?..ja det ska jag göra.
Så kom jätte gärna med roliga, intressanta, inspierande och spännande förslag =D.

men nu ska jag ta och käka och fixa mig lite, på med mys kläder och sen ut.


en trött thea (lealea)?

Kommentarer
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin och tipsa gärna andra om min fotblogg.

2009-01-22 @ 02:51:14
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: thea svarar

Arandur: du med =)

2009-01-24 @ 14:47:16
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0