fredag

Hejsan gullungar..idag är det fredag!, vi gillar, hoppas det är bra med er och att ni är i skolan eller har varit.
Sitter just nu på min graf lektion, det är rätt kul faktiskt, redigera i ps och sånna där roliga saker.
Kommer nog välja Graf som mitt spår.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma ta det lungt kolla på tv och såklart käka godis, det är ju ett måste.
berätta gärna vad ni ska hitta på ikväll =). Nu ska jag fortsätta med min bild som ska bli ett cd omslag.

här är bilden som ska göras till cd omslag. hare gött sötnosar, så hörs vi ikväll!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Cool bild :)

2009-01-23 @ 14:46:56
Postat av: Jenny

Cool bild! :)

2009-01-23 @ 14:47:41
Postat av: thea svarar

Jenny: tack ;)

2009-01-24 @ 14:45:43
URL: http://thealealea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0