10 November

Orkade inte gå till skolan idag pga av att jag höll på och färga och fixa med mitt hår hela kvällen och jag var klar vid tolv tiden, men jag hade bara en graflektion och ca 40 min svenska.
Men Mitt hår blev ju rätt missfärgat haha.. så det blir att åka in till stan vid två och köpa hem avfärgning och ny röd färg, känner att jag slösade lite med pengarna på färgerna jag köpte igår, men men, vad gör man inte för att få snyggt hår liksom?. Klippning blev faktiskt helt okey (Y).

Nu ska jag ta och käka och fixa mig så hörs vi senare :*.
Glöm inte att va med i utlottning av 2 presentkort värda 500 spänn, kolla i kategorin tävingar/utlottningar.

so damn hot.. noot!






Kommentarer
Postat av: magda

Hoppas du får till håret nu ! :)

2009-11-10 @ 13:00:39
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0