19 oktober

godmorgon på er, va ett tag sen jag gick upp såhär tidigt för skolan, men men, har ju bara mediakommunikation sen slutar jag, så det är sjukt slappt, men det är ju pga av att jag inte går på så många andra lektioner, ska ju börja på IV snart som jag har skrivit lite tidigare, så fram tills dess så är det rätt slappt, men då är man utvilad och kan satsa på att börja plugga hårt när det väl gäller sen (Y).

Senare idag ska jag träffa oskar, var sjukt länge sen nu, vi får se vad vi hittar på.. vi brukar alltid hita nått skoj att göra iaf, men nu måste jag börja klä på mig och sticka till bussen, vi hörs senare :*

Förresten vad sak mina söta läsare göra idag =)?



visst ser min torsdag awesome ut?.. 09.30 - 10.45


Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

Hejsan! allt bra med dig? :)

2009-11-21 @ 02:59:09
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0