drabbats av inflensa

Usch och fy!, har vart hemma sen i fredas förra veckan, har haft någon typ av inflensa, trodde först det var svininflensan så paronoid som jag är, men det var nog bara en vanlig maginflensa.. det går ju det nu med så det är lite knepigt med det där. Men ja mår iallafall mycket bättre nu, så imorgon blir det skola för min del men har bara en lektion ändå, så det blir en smidig dag.

nu ska jag va duktig och hjälpa mor att diska, har ju nu smittat ner henne med min inflensa, så jag får vara mannen i huset idag (Y).
Missa inte när jag drar vinnarna i utlotningen om en stund och blder på mitt nya hår ^^.


Förresten är det någon mer som har drabbats av någon inflensa?


Kommentarer
Postat av: Elsa

fin blogg du har! kolla gärna in på min :)

2009-11-18 @ 16:51:07
URL: http://elsajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0