3 November

Kom precis hem från skolan nu, hade bara en lektion för jag mådde inte bra imorse, så åkte in vid halv tio.
Hade också ett nytt möte med syon och kurratorn, och nu börjar det faktiskt gå framåt, vi ska fixa ett möte med rektorn på medialinjen och rektorn på ivlinjen, så nu jävlar ska det fan hända nått. Vi snackade också att det kanske vorde kul och bra för mig att va ute på praktik och få se lite av arbetslivet.
That's sound awesome.

Idag händer det nog inte så mycket, ska nog städa lite i mitt rum.. ligger kläder på hela golvet, sen funderar jag på ett varmt och skönt bad.

för övrigt ser min Onsdag ut såhär, visst ser det rätt slappt ut? (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0