7 nov

Dålig uppdatering, my bad. Men idag är det då lördag och jag sitter i skolan, ja, nu måste ni ju allt undra vafan jag gör i ksolan på en lördag vid den här tiden, och det gör jag lite också faktiskt.. för detta känns så onödigt, men det är såhär att vi har PB dag idag, så det är öppet hus för all 9:or som är intresserad av att börja på våran skola till hösten. Så vi graf elever ska sitta och jobba med våra arbeten och samt snacka lite med eleverna, och försöka få dom att bli intresserade av vår linje. Med andra ord ska vi försöka muta dom stackars eleverna.
Fast jag och några till satsar istället på att skrämma iväg dom, genom att gå klädda i pyjamas och vara allmänt störda, fast det är som vardag för oss dåra.. haha.

Vi får se hur många som vågar komma fram till oss och ställa frågor och sånt ;).


bild från förra året, men där ser ni lite av mina vackra pyjamasbyxor som jag har på mig just nu här i skolan xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0